گواهینامه ها

توصیه

اخبار

پروژکتور قابل حمل تج

پروژکتور قابل حمل تج

2023-04-17

Hotus Technology, a China business projector manuf...

مینی پروژکتور تجاری

مینی پروژکتور تجاری

2023-04-17

Hotus Technology, a China Mini Portable Projector ...

پروژکتور جیبی هوشمند

پروژکتور جیبی هوشمند

2023-04-17

Hotus Technology, a China Smart Business Projector...

هدفون بلوتوث حذف نوی

هدفون بلوتوث حذف نوی

2023-04-17

The V10 active noise canceling Bluetooth headphone...

 صفحه کلید تاشو سه گ

صفحه کلید تاشو سه گ

2023-04-17

Maintenance instructions: Store at room temperatur...

 صفحه کلید بی سیم بل

صفحه کلید بی سیم بل

2023-04-17

From the unknown so simpleUsed for mobile phones, ...

پروژکتور لپ تاپ تجار

پروژکتور لپ تاپ تجار

2023-04-17

The smart projector B5, developed by Shenzhen port...

با ما تماس بگیرید

Hotus Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Tel:+86-18922879583
Skype:bc@hotus.cn
E-Mail:rlouise@hotus.cn
Add: طبقه چهارم، ساختمان دوم، پارک صنعتی تجهیزات هوشمند بایلیان، شهر فویونگ، منطقه بائوان، شنژن، گوانگدونگ، چین
اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید، ما بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد!
اکنون تماس بگیرید

نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین 2023

2023-04-17

از 7 تا 9 آوریل 2023، یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023) در مرکز همایش و نمایشگاه شنژن (Futian) برگزار می شود. نمایشگاه امسال بر اساس گذشته ارتقا می یابد و تجربه مشارکت صمیمانه و غافلگیرکننده ای را برای شما به ارمغان می آورد.

در ساعت 9 صبح روز 7 آوریل، "یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیکی چین" با شکوه در مرکز همایش و نمایشگاه Futian، شنژن، چین افتتاح شد! !

A.jpg

این نمایشگاه با موضوع "پیشروی نوآوری و توسعه مشارکتی"، اطلاعات الکترونیکی چین را برای صنعت از طریق 30 منطقه نمایشگاهی حرفه ای در هفت سالن نمایشگاه بزرگ از جمله پاویون تم CITE، غرفه نمایش و برنامه جدید، پاویون زیست محیطی زندگی الکترونیکی و پاویون پایه الکترونیک آخرین تحولات و روندهای صنعت. CITE2023 همچنین میدان فعالیت «1+1+7+N» را راه‌اندازی می‌کند، اجلاس افتتاحیه نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین «1»، فعالیت انتخاب محصول نوآورانه صنعت فناوری اطلاعات نسل جدید «1» و حوزه تمرکز حرفه‌ای «7» را برگزار می‌کند. فعالیت های گرا و فعالیت های انجمن موازی "N".

B.jpg

BB.jpg

"Huitou Technology" توسط CITE دعوت شد تا به سالن 1 منتقل شود! در پاسخ به فراخوان CITE، "Huitou Technology" نه تنها نسل جدیدی از نمایش تعاملی هوشمند را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت، بلکه عینک صوتی بلوتوث هوشمند جدیدی را نیز روانه بازار کرد. به این نمایشگاه درخشش بیافزایید!

C.png

CC.jpg

CCC.jpg

در صبح روز اول نمایشگاه، «پروژکتور تعاملی لمسی هوشمند ویندوز HT1500» تحت «فناوری هویتو» با موفقیت به عنوان کاندیدای محصولات نوآورانه این نمایشگاه انتخاب شد و برنده «جایزه نوآوری یازدهمین نمایشگاه الکترونیک چین» شد. نمایشگاه اطلاعات". جایزه" در این نمایشگاه برجسته شوید! !

D.jpg

علاوه بر این، این نمایشگاه نیز مورد توجه و گزارش رسانه های مختلف قرار گرفته است و «تکنولوژی هویتو» نیز دعوت نامه های دوستانی از رسانه ها را دریافت کرده و مصاحبه های زیادی انجام داده است. آقای Wang Guoyun، مدیر عامل "Huitou Technology"، حتی با مصاحبه های اختصاصی در محل توسط رسانه های بزرگی مانند "Tianji"، "Sina Weibo" و "Baijiahao" گزارش شد.

E.jpg

در طول نمایشگاه، "Huitou Technology" از مراقبت و محبت دوستان از سراسر جهان سپاسگزار بود و جریان بی پایانی از مردم در غرفه حضور داشتند. با حمایت شما است که "فناوری هویتو" امروز است!

F.jpg

FF.jpg

"Huitou Technology" به پیشرفت خود ادامه خواهد داد، به پیشی گرفتن از خود ادامه خواهد داد و به یک تولید کننده تجهیزات تولید هوشمند عالی در چین تبدیل خواهد شد.